Tuesday 29 June 2010

Sleepy....

so tired.....
Maybe I shouldn't stay up late.
I've now finished school so I've decided to saty up late and watch anime on youtube untill really late at night and then I'm waking up early.
Maybe I should go to bed early tonight so that I have more energy for tomorrow so that I can record a new dance.
I might do Magic Girl by orange Caramell



This is quiet a cool dance.
I'll do it =D

but right now.... sleep!!!

疲れた.....
たぶん私は夜更かししないでください。
私は夜更かしサティとyoutubeでアニメを見て、本当に夜遅くまでして私は早起きだ決めたので、私は今、学校を終えた。
たぶん私はベッドに早期今夜ので、私は明日のように私は新しいダンスを記録することができますより多くのエネルギーを持って行く必要があります。
私はオレンジ色でカラメル魔法少女を行う可能性があります


これは、静かなクールな踊りです。
私は=それをやる開発

しかし、今....睡眠!

No comments:

Post a Comment